Alltid lär man sig något nytt!

Jag ska börja stretcha mer.. jag har slarvat som fan det senaste med stretchningen för att jag inte orkar, för att det tar för lång tid, för att jag har stressat på gymmet... Dumt dumt dumt dumt dumt dumt! Stretchningen hjälper en ju att vara vig. Och hur snyggt är det med en tjej stel som ett muskelberg? Njae, inte särskilt. Så har suttit och tittat på videor av stretchning bara för att kunna bli lite mer vig.. flexibel så att säga.

Låter väl hur löjligt som helst, men jag måste ha lite olika motivationsgrejer för att träningen ska fungera! För att jag ska vilja träna. Vill hela tiden ha något att se fram emot, någon övning, någon förbättring ... något pågående liksom. Då är det roligt. Förändring är kul! Jag gillar det :)

Så nu tutar vi och kör. Slår ett slag för - stretchning!
Allmänt | |
Upp