All the right friends and all the right places.


Haha, springningen gick rent utsagt åt helvete. Det var länge sen det gick så dåligt! Fick en sån extrem håll och jag min idiot hade ju knappt ätit något heller... Det gick kasst. Åt 2 mackor till frukost och sen springa två timmar senare. Dödsdömt! Sen så har väl penicillinet påverkat min kropp också såatt ... antar att det är en blandning där. För det svartnade läskigt för ögonen emellanåt.

Men nu blev jag ju motiverad till tusen för o träna istället! Så har börjat köra lite med stegmaskinen - haha. Och det är jobbigare än man tror vill jag lova! Det är ju motstånd på den jäveln dessutom! har kört 260 dubbla steg nu. Alltså ett steg med höger och ett steg med vänster blir ett steg ihop. Och andfådd. Svider i vaderna - det är sånt jag gillar ;D

Kör en 3 minuters låt, 3 minuters paus låt , 3 minuters låt ... osv ;) aja. Ska köra lite till. En gång till tror jag. tog en macka innan - så känns inte lika jobbigt och svartnar inte för ögonen - sweet :) Svetten rinner gött om mig!

Aja , dusch sen!

Pusssss




Allmänt | |
Upp