Stopp och belägg för idag!

Nu har jag försökt att skumma / läsa igenom lite till och är på sida 209 och ska väl nångång, tids nog, börja på kapitel 7. Men jag börjar känna att jag får ta det lite lugnt, för jag lär mig ingenting av att bara mosa in alltihop på en och samma gång. Så nu får jag nog lägga undan excelböckerna lite grann för idag. Har läst två kapitel i Statistikboken, inför morgondagen och nästa vecka. Ligger ganska hyffsat bra till och har ingen större ångest eller stress.

Det känns förvånansvärt bra om inte annat! Har ätit lite lax och potatis - gick ner fint. Så nu ska jag vänta lite grann - till typ klockan 5. Shaka ihop en proteindryck, packa ihop inför träningen och sen dra ner o träna. Får inte glömma att ta med mig en banan också :) Är alltid så hungrig efter att jag har tränat! Sen måste jag packa ihop lite inför imorgon också + köpa västtrafikkort så klart, så jag kommer upp imorgon! Får sällskap av Rebecka och det tackar vi för!

Nej, nu har jag väl tjabblat klart - så intresserade är ni nog inte av mitt liv trots allt ;)



Allmänt | |
Upp