Äntligen fredag! .... Torsdag :)

Då har helgen dragit igång! Självklart satt jag precis här o skrev ett blogginlägg. Tror ni inte att nätkabeln åkte ur då? Joooohoooodå! Va underbart roligt :) Så nu får jag skriva om...

Hade iaf sovmorgon idag, så hoppade upp ur sängen vid 8. Mycket mer mänskligt än 5 :) Fick hjälp av en nationalekonom med mikroekonomin när jag kom upp till Universitetet. Det tackar vi för! Sen var det lunch med Svante, Hampus och Robin. Mycket trevligt! Sen var det föreläsning 13:15 - 15:00 om ekonomisk tillväxt. Bra föreläsare! (Y) sen var det hemfärd med Hampus och Svante. Pratade gamla minnen och det var inte lite kul!

Sen kom jag hem. Åt mat, kebabgrej som mamma hade gjort. Starkt var det! Sen har jag tyvärr inte gjort så mycket... är så slö, så det har inte blivit så. Vet att jag borde ta mig i kragen. Men ska försöka läsa kapitel 20 idag iaf, så jag kan ta kapitel 21 o 22 imorgon förhoppningsvis :)

Ser fram emot helgen nu så grymt mycket så jag tycker tiden går riiiktigt långsamt! Men jag antar att det är så ... när man väntar på något gott ;)

Pussss
Allmänt | |
Upp