Dags igen!

Jajemen, då var det dags för tenta igen! har tenta i extern redovisning nu. Bokföring - balansräkning, resultaträkning, kassalikviditet och allt annat som är så otroligt roligt! Ironin lyser igenom, vilken tur ;) I vilket fall, hoppas att det ska gå bra. Var ju sjuk en vecka, så missade mycket.. pluggar en del nu!

Annars så får man se vart livet för en. Just nu vet jag inte... Eller jaa, det vet jag ju. Jag går ju sakta men säkert mot en utbildning iaf :) Något positivt! Tiden går så rasandes fort just nu! Och jag får väl erkänna att det är ganska bra.. Efter tentan nu så ska jag börja ta tag i saker o ting! Herregud, träffa folk igen liksom! :)

Har ju inte orkat ta tag i något när jag var sjuk o så. Orken försvann verkligen! Det var kolosalt läskigt. Men den börjar komma tillbaks nu och det känns skönt. Mår lite bättre idag också, tacka gudarna för det!

Puss
Allmänt | |
Upp