Damer och herrar

Nu är vi inne i 2009, det är inte fyskam! Detta är året man aldrig trodde skulle komma, detta är 2009, det är detta året man tar studenten! Det känns riktigt bra om jag får säga det själv, fast ändå lite läskigt... Man kommer att ha mycket att stå i det här året, många beslut att fatta - som bara jag kan fatta ensam.

Annars så har det varit en bra jul :) Jag är helt nöjd med min julafton iaf! Sen hade vi ju nyår, även det kalas! :) Annars har jag simmat en del, åkt skridskor och varit i Örebro. Shoppade :) Det var väldigt härligt! Lovet har varit väldigt bra, och nu är man tillbaks där man slutade ;) Men har sovmorgon imorgon till halv 10 iaf, hallelujah! och Charlotta kommer nog till skolan imorgon också! Krama sönder! :D

Nej, nu är jag riktigt hungrig så jag hoppas att det blir mat snart! Men kan man förvänta sig så mycket när det bara är pappa hemma? Nej :)

puss
Allmänt | |
Upp