Tisdag

Imorgon börjar nedförsbacken igen! Det är riktigt skönt att tänka veckorna som kullar, det går så mycket snabbare då på något sätt! Slutar dessutom 5 över halv 11 på torsdag, så den dagen räknas ju knappt! Fast ska ju dessutom ha prov på torsdag.. så det känns inte som någon höjdare. Det är 50 dagar kvar till studenten på torsdag också! yeah! :D

Annars så har jag inte så mycket att skriva. Jag känner helt enkelt inte för att skriva något.. jag kommer tillbaks när mitt liv har rett upp sig. har ingen lust att skriva ut allting här, skönt att skriva av sig ibland iaf. Skönt att prata av sig också för den delen! :)

Nu vill jag bara att allt ska reda ut sig och upp sig. Jag vill så mycket!

puss
Allmänt | |
#1 - - amanda:

hur länge har du räknat veckorna som kullar?

#2 - - Veronica:

Ojdu, det vet jag inte. Något halvår nu eller? :P Det är ett par månader iaf :D Går fortare så!

Upp