50 dagar

Idag är det minsann 50 dagar kvar tills det är student! Det känns riktigt bra om du frågar mig! Lärarna börjar prata om "de sista 5 veckorna" nu.. och det känns otroligt bra! Det har lugnat ner sig i skolan också och det är inte heller helt fel! Nu ska man bara hitta skor, studentklänning och lite annat smått och gott. En del saker ska fixas innan studenten det är bara så!

Annars idag så har jag solat och det var underbart i solen! Sen så sprang jag en runda, kändes riktigt bra, fastän jag började det hela med håll.. men gav mig inte. Och tog inte slut på mig själv heller, så det känns rätt bra :) Och nu är det snart helg och då ska jag träffa älskling! Han är mysig han :)

Nej, nu ska jag nog springa in i duschen. Har skrivit en sida av engelska C speaking om brittiska attityder kan man säga. Det är rätt intressant. Kul o lära sig om folket! Nej, duschen väntar! chiao.

puss
Allmänt | |
Upp