It's friday I'm in love

Då var det fredag kväll, underbara fredag kväll! Hela den här dagen har mestadels bestått av att skjutsa runt på mams och brorsan :P Först polisen för pass, sen coop, sen willys, sen banken, järnias parkering.
- "Va i helvete, den där jävla ungen kan väl knäppa bältet själv?!"
- "Pass dig! Förfan, den där parkeringen är MIN!"

Brorsan kiknade av skratt brevid mig :) Han är underbar han! ibland.. när han inte slår sönder lampor här hemma.. 14 år? Skojar du eller?! Annars hare vart kyckling och pommes här hemma! Även holiday chips + dip. Fetto-mig :) Gött o ha dragit igång med Friskis då (A) Gick förresten bra i tisdags :P

Ibland känner man bara orka.. Jag menar herregud, jaaaaaa! Kände bara för att uttrycka mina känslor lite grann :) Och nu är ju det gjort. Orkar inte ha mens nästa vecka ^_^ noope, inte alls! Men sånt är livet för en tjej! Tyvärr... hey ho, let's go - blood! ^^ Såg på "Last call" ikväll, knepig film! Men gött o slippa reklam, svt rules! Började vid 9 och var slut till halv 11, så skare va!

Nu ska jag naaana! Imorgon äre Björnes!

Puss & Kram
Allmänt | |
#1 - - amandaTHEBATMAN:

willys?! bra virren! plus att chips o dipp är fördjävla (!!) gott. kramar

Upp