Höstlov!

Jajemen, det är så vi fungerar den här veckan! Det är höstlov! Med andra ord får man göra vad man vill i princip, fast dock är det en del som händer efter lovet :( Tyvärr! Men avslappningen i Tyskland lär ju vara bra! Jag har iaf läst ut engelskaboken, den var jätte konstig!

Imorgon är det en ny dag och då blire till att göra något med Charlotta och sen ska det packas och sen skulle vi till farmor och farfar och fika också har jag hört :) Sen på onsdag morgon, vid 6-halv 7 ska vi åka mot Tyskland. Tror att vi kör över Jönköping - Helsingborg och sen vidare över Helsingör och Puttgarten till Burg på den tredje största ön i Tyskland :) Det ska bli spännande! 

Imorgon hoppas jag vakna upp utan halsont! Då prisar jag gud :) För vill slippa den här skiten nu, så jag kan börja träna ordentligt nån jäkla gång! :) 

Puss 
Allmänt | |
Upp