Jaaaa

Jag har haft lite grann att stå i det senaste. Om inte minst så har det bestått av att fundera och tänka! Jopp, det kan du tro! Men idag är det iaf fredag och det känns skönt :) Har på något sätt väntat på den här helgen också ska jag erkänna. Tiden har gått ganska fort om jag tänker efter... Det är helt otroligt faktiskt. Jag ser inte fram mot 30 års dagen.

Imorgon åker jag med Charlotta till Göteborg på Kunskap och framtids mässan och förhoppningsvis följer Robin med mig hem från Göteborg sen. Och ikväll blir det till att umgås med Steffi. Ta sig en öl skulle egentligen sitta fint... men det väntar vi med till en annan helg :) utgång snart kanske... Hur många dagar är det kvar till studenten nu? ;)

Annars har det varit en fin dag! Förra och förrförra veckans prov har gått bra :) tre bokstäver på dom allihop! Ibland är det skönt att känna att man fixar vissa grejer faktiskt! Vi får väl se hur svenskan gick, hoppas att det också gick bra! Kom igen Trampe :)

Puss
Allmänt | |
#1 - - amanda:

mjaa, i-landsproblemen får heta duga!

Upp