Vafan...

Jaaa, ibland blir man bara så satans jävla cptrött! Och nej, jag orkar inte förklara varför. Men jag är väl iaf glad, så där var det något positivt iaf! Nu har jag pyntat mitt rum med glitter och tomtar och grejer! :) Ser visserligen förjävligt ut, men det är jul. Vad annars  gör man liksom? :D

oj, jag har ju inte handlat några julklappar än heller.. så det känns ju superduper! Nicht ;P Dessutom har mamma städat undat sin önskelista som jag la i mitt rum innan jag åkte till Robin i helgen. Säg mig, var är den nu mamma? Jag har pappas iaf och jag vet vad jag ska köpa till honom och jag vet väl typ vad jag ska köpa till mamma. Robin har jag också köpt något till nu :) Så det är brorsan som just nu är det stora problemet... han är i en jobbig ålder den lille galningen! Får köpa en porrtidning till honom eller något :)

Annars så är det religion som gäller. Jodå! Vem säger att dom inte ska ha ett prov två dagar innan vi slutar? :) Så det är hinduism för hela slanten.. eller iaf halva, sitter ju o skriver blogg just nu :) Charlotta är dessutom i Indien. Det är så att man är lite avundsjuk! Men håller full koll på hennes resedagbok :) Nu är det snart jullov! Imorgon ska jag ut på stan o kika lite julklappar hade jag tänkt. Känns som en bra grej :) En väldigt bra grej! Lagom i tid och allting.. ;P Haha! Annars får man se vad som händer i veckan. Till helgen sover jag över med Steffi iaf :)

Sen går man på ett skönt jullov! Det sista som gymnasieelev dock. Shit! Men det kommer nog lösa sig. Ska bara komma på vad jag vill göra efter gymnasiet :) Vi får se vad framtiden har att komma med. Många tankar, men inget konkret! Först har vi en vårtermin att ta itu med!

puss
Allmänt | |
Upp