Hur mycket vet vi?

Precis, hur mycket vet vi egentligen om killar och deras vanor? Just nu läser jag en bok av Leif GW Persson och där runkar förfan varenda jäkla snubbe! Tänker på sex? Skojar du! De är riktigt sjuka till och från alltså :P fast iofs, det kanske är GWs egentligen tankar ;) Men det är helt sjukt.. jag menar, en snubbe som tänder på sin kompis morsa.. vad är detta? Boken är ändå skriven på 2000-talet!

Man kan ju iaf hoppas att alla killar inte är såna. För då börjar man undra om det inte är för mycket.. ni borde läsa boken ^^ fast den är lite seg iofs. Men jaja, det enda man ser fram emot är hur patetiska de gamla gubbarna är när de runkar och tänker på 17åringar och liknande. yeay!

En hyllning till Mean Girls! Den filmen tål att ses fler gånger än en :P Gud, livet är så jävla ytligt! Och jaaa... nej, nu ska jag sluta innan jag gör bort mig totalt med mina djupa tankar! Vi spar dom till filosofi-lektionen!

Puss & Kram

Allmänt | |
Upp